UKHUWAHFILLAH

Wednesday, April 7, 2010

SALAM PERKENALAN

اسلام عليكم ورحمة الله
Salam perkenalan buat semua pembaca..
"The Sahabat"..
Itulah gelaran yang aku gelarkan kepada insan hina ini..
Walaupun aku sedar aku bukanlah seorang sahabat yang baik..
Aku cuma berharap kalian semua yang membaca blog ini sudilah menjadi sahabat kepada insan kerdil di sisi Tuhan ni..

Sama-samalah kita ingat memperingati antara satu sama lain..
Sama-samalah kita berkongsi ilmu..
Aku bukannya perfect...
Ilmu pun tak banyak..harap kalian dapatlah berkongsi sedikit sebanyak ilmu yang ada..
Semoga dengannya insyaAllah kita akan dapat keberkatan dan keredhaan Allah s.w.t..
InsyaAllah...

Aku bukanlah Islamik sangat..tapi tak pula aku ni seorang yang sekular..

Tapi aku sangat teringin nak hidup seperti yang Islam dah gariskan...
Aku sangat berharap kalian dapat menegur sekiranya aku ada buat silap dalam menongkah arus kehidupan yang penuh dengan kelalaian ini..

Wassalam...
http://luminosityatthree.files.wordpress.com/2009/09/mereka-tenang.jpg

The Sahabat

No comments:

Post a Comment

HAMBA ALLAH

My photo
Malaysia
Tentang aku? Hanya Allah sahaja mengetahui sepenuhnya tentang siapakah diri hamba-Nya ini yang sebenarnya..