UKHUWAHFILLAH

Sunday, April 25, 2010

HAYYA 'ALASSOLAH!!~

video

Tik tok tik tok tik tok~
Errr....
Ye..ye.. aku paham..agak lambat nak nunggu video ni bufferrriiing sampai abis..
Hmm...(skali 'hmm')
Meh sini aku citer skit pasal video nih..
Aku sure punya ramai yang dah penah tonton..
Video ni bagitau kat kita supaya segera menunaikan solat apabila masuknya waktu solat..
tinggalkan segala pekerjaan yang kita sedang lakukan sebab solat itu lebih utama..

"Pentingkan perkara yang terpenting daripada yang penting kerana yang terpenting itu adalah lebih penting daripada yang penting"
(Haaa...ni kata-kata hikmah mana tah aku cedok..tiba-tiba je tertaip atas keyboard..lalala~)

Penting..penting..penting..penting...
jangan 'pening' sudah la..hahaa...
hmm...(dua kali 'hmm')
Cuba korang fikir..(aku pun fikir skali la)
Tanak tulis panjang-panjang :p


The Sahabat™

No comments:

Post a Comment

HAMBA ALLAH

My photo
Malaysia
Tentang aku? Hanya Allah sahaja mengetahui sepenuhnya tentang siapakah diri hamba-Nya ini yang sebenarnya..