UKHUWAHFILLAH

Wednesday, July 7, 2010

FEEDBACK : AWAS!!! PERHATIAN KEPADA PARA MUSLIMAH

Rujukan : klik sini

Assalamu'alaikumwbt..
Sekian lama menyepi..
Kini aku kembali..
Syukran kepada para pembaca sekalian atas feedback yang diberi berkenaan dengan isu gambar muslimah yang dieksploitasi..
hmm...
Syukran juga kepada kalian yang telah mengemukakan pendapat serta menuntut bukti yang sahih berkenaan isu ini memandangkan isu ini telah pun tersebar meluas..

Aku manusia biasa..
Err..nak cakap apa pun tak tau..dah terkedu..
hmm..
Baiklah.. aku minta maaf kepada kalian yang merasakan aku sedang menyebarkan fitnah..
betul..aku setuju dengan kalian,"dalam Islam matlamat tidak menghalalkan cara"..
Sesungguhnya yang baik itu segalanya datang dari Allah, dan yang buruk dan keji itu datangya daripada kejahilan hamba-Nya yang hina ini..
Ana asif jiddan~
Maafkan aku yang baru nak belajar jadi orang baik-baik :)
seperti maksud pantun klasik ni;

"Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan"

Terima kasih yang memberikan semangat kepada insan hina di sisi Tuhan ini untuk meneruskan perjuangan..
Mungkin kepada mereka yang sedang mencari jawapan berkenaan dengan isu gambar muslimah ni, boleh la rujuk kat link ini.
Moga peroleh jawapan yang anda mahukan..

The Sahabat™ : Kalau tak jumpa gak, aku rasa rujukan terbaik adalah sunnah dan al-Quran..aku pasti ada jawapannya sebab aku rasa aku pernah terbaca kot..korang carik ek! dah jumpa rajin-rajin la kongsi :)


The Sahabat™

No comments:

Post a Comment

HAMBA ALLAH

My photo
Malaysia
Tentang aku? Hanya Allah sahaja mengetahui sepenuhnya tentang siapakah diri hamba-Nya ini yang sebenarnya..