UKHUWAHFILLAH

Wednesday, April 21, 2010

GROUP PROFILE KAMI UNTUK DAKWAH

اسلام عليكم ورحمة الله

"Saya Mahukan Profile Saya Sebagai Profile Dakwah"
click here to view group

Ni aku baru design malam tadi..
Atas permintaan seorang muslimat..

Aku pun rasa terbaik gak la buat group ni..
Selain daripada blog "The Sahabat™" aku ni... group ni pun buleh jadi salah satu platform dalam usaha kita menyebarkan kefahaman tentang agama Allah :)

Harap kalian yang ada facebook boleh la join this group ek!
Moga usaha kita diberkati Allah..
Majulah Islam untuk Semua!

"ISLAM FOR ALL!!"


The Sahabat™ : InsyaAllah... bila blog "The Sahabat™" ni dah mantap, aku nak buat fan page "The Sahabat™" plak..
Bukan setakat berkongsi ilmu, aku turut bercadang untuk menghasilkan produk sendiri seperti t-shirt muslim dan muslimah, button, sticker dan lain-lain..InsyaAllah..(apa pendapat korang?)
Alu dah buat rangka kerja dah... so bagi yang berminat dan mempunyai cadangan boleh la contact aku kat facebook atau dalam blog ni pun boleh ;)



The Sahabat™

No comments:

Post a Comment

HAMBA ALLAH

My photo
Malaysia
Tentang aku? Hanya Allah sahaja mengetahui sepenuhnya tentang siapakah diri hamba-Nya ini yang sebenarnya..